Veelgestelde vragen

Hoe kan ik deelnemen aan het myKiK voordeelkaart programma?

Je hebt verschillende mogelijkheden om mee te doen aan het voordeelkaart programma:

Aanmelden in onze filialen:
In alle filialen vind je bij de kassa een tablet, waarmee je je kunt inschrijven voor onze voordeelkaart.  Alles wat we van je nodig hebben is je naam, adres en geboortedatum - en je bent binnen!
Als je toestemming geeft blijf je altijd op de hoogte en ontvang je exclusieve en gepersonaliseerde kortingsbonnen.

 Inschrijven via de myKiK app:
Je kunt onze myKiK app downloaden en je registreren voor het voordeelkaart programma. Hier →

Ik heb me online via de myKiK app ingeschreven voor het voordeelkaart programma. Krijg ik ook een fysieke voordeelkaart?

Ja, wij geven je graag een fysieke voordeelkaart naast je digitale voordeelkaart. Vraag het aan ons personeel bij jouw volgend filiaalbezoek. Door het invoeren van jouw voordeelkaartnummer of jouw persoonlijke gegevens, ontvang je meteen jouw fysieke voordeelkaart en kun je deze direct gebruiken.

Hoe weet ik hoeveel aankopen ik nog moet doen tot mijn volgende korting (5e aankoop)?

Je kunt op elk moment een actueel overzicht van jouw aankopen inzien in de myKiK app. Daar kun je ook zien hoeveel aankopen je nog moet doen tot de volgende korting. Als je toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van persoonlijke aanbiedingen per e-mail, zullen wij je op de hoogte brengen zodra je jouw 5e aankoop hebt gedaan.

Kunnen mijn aankopen of het recht op mijn klantenvoordeel vervallen?

Voor het klantenvoordeel gelden alle aankopen vanaf het moment dat je jouw voordeelkaart hebt afgehaald. Je kunt aankopen ook over twee jaar verzamelen om het klantvoordeel te ontvangen.

Waarom krijg ik soms andere kortingen dan mijn vrienden of andere gebruikers?

Ons doel is om jou bij KiK een bijzondere en een individuele winkelervaring te bieden. Daarom streven wij ernaar jouw kortingen af te stemmen op jouw persoonlijke interesses en voorkeuren. Individuele acties kunnen dus van persoon tot persoon verschillen.

Hoe kom ik aan de kortingsbonnen en wat zijn de voordelen?

Als je ons toestemming hebt gegeven om persoonlijke aanbiedingen per e-mail te ontvangen, ontvang je geregeld speciale kortingsbonnen met exclusieve aanbiedingen speciaal voor jou. Indien jij ons nog geen toestemming hebt gegeven, maar wel gebruik wenst te maken van de persoonlijke aanbiedingen, kun je dat ten allen tijden doen. Uiteraard kun je jouw toestemming ook altijd weer intrekken.

Op regelmatige tijdstippen en bij speciale gelegenheden (bv. jouw verjaardag) ontvang je kortingsbonnen die je direct bij jouw volgende aankoop kunt inwisselen.

Hoe kan ik de kortingsbonnen inwisselen?

Je kunt jouw kortingsbonnen inwisselen bij jouw filiaal in de buurt.

Laat gewoon jouw kortingsbon - fysiek of digitaal - zien in het filiaal en onze medewerkers zorgen voor de rest.

Let op de voorwaarden en geldigheidsduur van elke kortingsbon.

Hoe lang zijn mijn kortingsbonnen inwisselbaar?

De inwisselperiodes van kortingsbonnen kunnen variëren. Je kunt de desbetreffende periode vinden

- op de kortingsbon zelf en/of
- in de app/e-mail

Als je twijfelt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, onze medewerkers in het filiaal of via het contactformulier →

Je kunt jouw myKiK voordeel voor de 5e aankoop inwisselen op een aankoop naar keuze binnen 8 weken na ontvangst. Alle aankopen die je tijdens deze periode doet, worden automatisch geregistreerd en meegeteld voor de volgende myKiK voordeel.

Hoe kan ik me afmelden voor het myKiK voordeelkaart programma en wat gebeurt er met mijn aankopen en gegevens?

Indien je niet langer wenst deel te nemen aan ons voordeelkaart programma, heb je verschillende mogelijkheden om je uit te schrijven. 

Per e-mail:
Stuur ons een e-mail met jouw annuleringsverzoek naar info.nl@kik.nl.

Per post:
Je kunt ons ook jouw annuleringsverzoek per post sturen naar het volgende adres
KiK Textilien und Non-Food B.V. 
Europaplein 1, 5684ZC Best

Per telefoon:
Je kunt onze klantenservice bereiken op het gratis nummer 040-2075126. Onze medewerkers zullen jouw deelname aan het voordeelkaart programma opzeggen.

Omdat wij onszelf en ons programma voortdurend willen verbeteren, zouden wij het op prijs stellen als je ons een korte terugkoppeling kunt geven en een reden voor jouw annulering.

Zodra je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht, worden jouw gegevens uit ons systeem gewist. Meer informatie over gegevensbescherming vind je hier →. Jouw aankopen worden niet langer verzameld en je ontvangt geen aanbiedingen meer van ons.

Wat gebeurt er met mijn kortingen die ik vóór mijn afmelding heb ontvangen?

Kortingsbonnen die je vóór de annulering hebt ontvangen en waarvoor je nog steeds aan alle inwisselvoorwaarden voldoet, blijven geldig tot de aangegeven vervaldatum.

Wat moet ik doen als mijn myKiK voordeelkaart kapot of verloren is?

Natuurlijk zorgen wij voor een vervangende kaart - onze filiaalmedewerkers helpen je graag verder. Voor de gegevensvergelijking hebben wij alleen jouw klantnummer of jouw persoonlijke gegevens nodig. Je ontvangt een nieuwe voordeelkaart en kunt onmiddellijk gebruik ervan maken. Je oude kaart is dan niet meer geldig.

Als alternatief kun je natuurlijk ook altijd gebruik maken van onze digitale voordeelkaart. Heb je nog geen digitale kaart? Hier →

Waar kan ik informatie vinden over privacy?

De veiligheid van jouw gegevens is uiteraard bijzonder belangrijk voor ons. Uitvoerige informatie over privacy vind je hier →

Waar vind ik de voorwaarden voor deelname aan het myKiK voordeelkaart programma?

De voorwaarden voor deelname aan ons myKiK voordeelkaart programma vind je hier →
Je kunt ook een gedrukt exemplaar van de deelnamevoorwaarden in een filiaal meenemen.

Met wie kan ik contact opnemen voor vragen, opmerkingen of suggesties?

Onze klantenservice helpt je graag met alles wat met ons voordeelkaart programma te maken heeft. Je kunt ons bereiken per telefoon op het gratis nummer 040-2075126, per e-mail op info.nl@kik.nl of via het contactformulier →

Hoe kom ik aan de digitale myKiK voordeelkaart?

Je hebt toegang tot jouw digitale voordeelkaart via de myKiK app: Download de myKiK app in de app store. Log in met jouw inloggegevens en jouw voordeelkaart wordt automatisch opgeslagen in de app. Zo heb je op elk moment toegang tot jouw voordeelkaart en kun je ze laten zien aan de kassa.

Waar kan ik mijn myKiK voordeelkaart gebruiken?

Je kunt jouw myKiK voordeelkaart in alle filialen (een filiaal in de buurt vind je op hier →) gebruiken. Laat jouw myKiK voordeelkaart aan de kassa zien.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens bijwerken?

Uiteraard willen wij graag met je in contact blijven en zouden wij het op prijs stellen als je ons op de hoogte brengt van eventuele wijzigingen. Of het nu gaat om een verhuizing of een nieuw e-mailadres - je kunt contact opnemen met onze klantenservice per telefoon op 040-2075126 (gratis), per e-mail naar info.nl@kik.nl of via het contactformulier →

Je hebt ook de mogelijkheid om jouw gegevens zelf te wijzigen in jouw myKiK app. Log je in op jouw account en je kunt jouw gegevens op elk moment controleren, wijzigen of aanvullen onder "Mijn gegevens".

Waarom wordt mijn kortingsbon niet geaccepteerd?

Als een kortingsbon niet kan worden ingewisseld, kan dat verschillende redenen hebben:

- De kortingsbon is al verlopen
- De kortingsbon is al ingewisseld
- De kortingsbon is niet geldig voor de artikelen die je hebt gekozen
- Er werd niet voldaan aan de voorwaarden voor het inwisselen van de kortingsbon (bv. minimale aankoopwaarde; minimaal aantal artikelen niet gehaald).

Houdt daarom a.u.b. altijd rekening met de voorwaarden die op de kortingsbon staan of in de app/e-mail. Als je twijfelt, helpt onze klantenservice (telefonisch of via het contactformulier) of ons personeel in het filiaal graag verder.

Kan ik meerdere bonnen in één aankoop inwisselen?

Ja, je kunt meer dan één bon tegelijk inwisselen. De kassa berekend automatisch de beste optie voor jou.

Wat gebeurt er met mijn kortingsbon als ik artikelen terugbreng?

De kortingsbon wordt in dit geval niet terugbetaald. Als je meerdere artikelen hebt gekocht en slechts één artikel ervan terugbrengt, betalen wij je de prijs van het (de) desbetreffende artikel(en) terug, verrekend met het bedrag van de kortingsbon.

Wat gebeurt er met mijn korting voor de 5e aankoop als ik een eerdere aankoop volledig terug heb gebracht?

Zodra je jouw klantenvoordeel hebt ontvangen, kun je het inwisselen - ongeacht of je een eerdere aankoop hebt teruggebracht.

Als je je 5e aankoop nog niet bereikt hebt en een volledige aankoop terugbrengt, zal deze ook volledig uit je geschiedenis worden verwijderd.

Als je slechts een deel van je aankoop terugbrengt, telt dit natuurlijk nog steeds mee voor jouw klantenvoordeel. 

Wie kann ich Produkte auch ohne Kassenbon umtauschen?

Alle Artikel, die mit Vorteilskarte gekauft wurden, können zu den regulären Umtauschbedingungen auch ohne Kassenbon umgetauscht werden.
Hierfür sind lediglich die Vorteilskarte und der Artikel mit Etikett an der Kasse vorzulegen.

Waarom ontvang ik de nieuwsbrief niet?

Als je geen nieuwsbrief van ons ontvangt, kan dat verschillende redenen hebben:

Je bent nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Als je in de toekomst digitale post van ons wenst te ontvangen, vul dan hier → jouw e-mailadres.

Het is mogelijk dat bij de registratie een onjuist e-mailadres is ingevoerd. Controleer dit en corrigeer zo nodig het e-mailadres in jouw account of neem contact op met de klantenservice (per telefoon of via het contactformulier).

Misschien is onze nieuwsbrief in de spam-box terechtgekomen. Controleer daar en verplaats de e-mail naar jouw gewone inbox. 

Het is ook mogelijk dat jouw mailbox vol is en de nieuwsbrief niet kan worden bezorgd. In dit geval, gelieve je mailbox te legen.

Hoe kan ik artikelen ruilen zonder kassabon?

Alle artikelen die met een voordeelkaart zijn gekocht, kunnen zonder kassabon worden geruild tegen de gebruikelijke omruilvoorwaarden. Hiervoor zijn alleen de voordeelkaart en het artikel met het etiket nodig, die aan de kassamedewerker getoond moeten worden.

Ik heb geen verjaardagsbon ontvangen. Wat is daar de reden voor?

Controleer jouw account om er zeker van te zijn dat jouw e-mailadres correct is. Als je jouw verjaardagskortingsbon per e-mail wilt ontvangen, zorg ervoor dat je ons toestemming hebt gegeven om je aanbiedingen per mail te mogen sturen. Als dit alles het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice: telefonisch op 040-2075126 (gratis), per e-mail naar info.nl@kik.nl of via het contactformulier →

Kunnen mijn familie en vrienden mijn myKiK voordeelkaart ook gebruiken?

Nee, de myKiK voordeelkaart is persoonlijk en dus niet overdraagbaar aan andere personen. Als een ander familielid of vriend een eigen myKiK voordeelkaart wil, kan de myKIK voordeelkaart gemakkelijk en gratis worden aangevraagd in een van onze filialen. Je kunt je ook hier → digitaal inschrijven.

Kan ik mijn myKiK voordeelkaart ook in het buitenland gebruiken?

Nee, de myKiK voordeelkaart is momenteel alleen geldig in onze Nederlandse filialen.

Hoe meld ik me aan of af voor de nieuwsbrief?

Je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief op hier →

Als je de nieuwsbrief niet langer wenst te ontvangen, volgt je de link "nieuwsbrief afmelden" aan het einde van elke nieuwsbrief. Jouw e-mailadres wordt dan uit de verzendlijst verwijderd en je ontvangt geen digitale post meer van ons.

Hoe kom ik te weten of er aanbiedingen zijn?

Als je ons toestemming hebt gegeven om persoonlijke aanbiedingen per e-mail te sturen, ontvang je regelmatig informaties en speciale kortingsbonnen. Indien je ons nog geen toestemming hebt gegeven, maar wel gebruik wenst te maken van de persoonlijke aanbiedingen, kun je dat ten allen tijden doen. Uiteraard kun je jouw toestemming op elk moment intrekken.

Indien je niet actief bezwaar hebt gemaakt tegen het feit dat wij jou ook per post mogen benaderen, ontvang je van tijd tot tijd op deze wijze kortingsbonnen. 

Je ontvangt regelmatig en voor speciale gelegenheden (bv. jouw verjaardag) diverse kortingsbonnen die je direct bij jouw volgende aankoop kunt inwisselen.

Hoe oud moet ik zijn om deel te nemen aan het myKiK voordeelkaart programma?

Deelnemers aan ons myKiK voordeelkaart programma moeten ten minste 18 jaar oud zijn.

Moet ik de fysieke myKiK voordeelkaart altijd meenemen als ik ga winkelen?

Nee, je kunt ook onze myKIK app downloaden op je mobiele telefoon en daar jouw voordeelkaart activeren. Die kan vervolgens eenvoudig gescand worden aan de kassa. Alle informatie voor de app en onze digitale voordeelkaart vind je hier →

Moet ik de myKiK app hebben om voordeelkaarthouder te worden?

Nee, je hebt de myKiK app niet verplicht nodig om voordeelkaarthouder te worden. Je kunt je ook in een filiaal inschrijven.

Hoe doe ik mee aan de winacties? Moet ik iets doen?

Bij elke aankoop (maximaal één per dag) binnen de betreffende maand in een filiaal, neem je automatisch deel aan onze winacties. De winnaar wordt elke maand willekeurig gekozen en op de hoogte gebracht. De prijs wordt overhandigd in een filiaal naar keuze.

Zijn er kosten aan verbonden om me in te schrijven voor de voordeelkaart?

De myKiK voordeelkaart is gratis.

Hoe herken ik de artikelen met een voordeelkaartprijs in het filiaal?

De artikelen zijn in het filiaal voorzien van speciale aanduidingen. Iedere maand wachten er nieuwe artikelen op jou.

Hoe kan ik een artikel in het filiaal laten reserveren?

  1. Vraag gerust een filiaalmedewerker. Wij zullen maximaal 3 artikelen voor jou reserveren voor één dag, onder vermelding van jouw voordeelkaartnummer.

Waarom kan ik een artikel alleen met een voordeelkaart laten reserveren? Vroeger was dit wel mogelijk…

Wij willen onze klanten de best mogelijke service bieden. Wij kunnen dit het makkelijkste doen als wij er zeker van kunnen zijn dat de artikelen echt voor jou gereserveerd zijn en wij tegelijkertijd geen extra persoonlijke gegevens van jou hoeven te vragen.

Het reserveren van artikelen is niet het enige voordeel van de voordeelkaart. Je krijgt 20% korting op een artikel naar keuze na elke 5e aankoop en regelmatig gepersonaliseerde aanbiedingen. Je kunt zonder kassabon ruilen, deelnemen aan de maandelijkse winacties en nog veel meer.

hoofdpagina myKiK

Abonneer onze newsletter

We brengen speciale aanbiedingen, kortingsacties en persoonlijke trends bij je thuis.

GRATIS REGISTREREN